Africa
In deze kaskraker onthult de Natural History Unit van de BBC Afrika zoals je het nog nooit eerder hebt gezien. Dit is een reis door vijf verschillende regio's van een geweldig continent, die je naadloos van het wilde terrein van buitengewone landschappen naar intieme ontmoetingen brengt met zijn betoverende wezens.