Alice Wetterlund: Mijn mama is een mens en ik ook
Volg comédienne/actrice Alice Wetterlund als ze haar persoonlijke worsteling met gluurders, kattenopvoeding, alcoholisme en de geheime buitenaardse samenzwering achter nieuwe countrymuziek onthult in haar debuut-comedyspecial. Wetterlund, vooral bekend van HBO's Silicon Valley en Mike and Dave Need Wedding Dates, schittert in deze speciale, een uur durende tour de force.