All American: Homecoming
Een jong tennistalent uit Beverly Hills en een honkballer uit Chicago zoeken hun weg in de competitieve collegesport, terwijl ze kampen met de hoogte- en dieptepunten van hun vrije leven als jongvolwassenen op een zwarte universiteit.
In de oud-studentenweek zoekt Simone een evenwicht tussen dubbelen met Thea en tijd doorbrengen met een onverwachte gast. Damons prille relatie met Simone loopt even spaak, dus hij richt zich op de wedstrijd tegen de oud-studenten.
Simone vindt het leuk dat Baby Shay komt, maar een andere bezoeker die ze niet had verwacht verrast haar ook, dankzij Amara. Damon heeft het moeilijk op het veld, terwijl toestanden in de familie zijn band met zijn moeder bedreigen.