Amerika's wilde seizoenen
De winter is de ultieme uitdaging voor wilde dieren in heel Amerika. Zullen ze tijdelijk verhuizen naar het warmere zuiden of blijven ze de hele winter op hun plek? Ontdek hoe verschillende dieren reageren op de brute kou en sneeuwstormen die het noorden beheersen.