Andrea Yates lijkt het perfecte gezin te hebben. Maar wanneer haar fascinatie voor extreme religieuze ideeën en verborgen postpartum psychose haar ertoe brengt te geloven dat Satan berichten stuurt, verdrinkt ze alle vijf haar kinderen en volgt er een media-vuurstorm.