ANGRY BIRDS: MYSTERIE-EILAND … EEN KUIKENAVONTUUR
Als drie kuikens en een varkentje op een mysterieus eiland stranden, moeten Mia, Buddy, Rosie en Hamylton hun verschillen en bovennatuurlijke verschijnselen overwinnen om terug naar huis te kunnen gaan.