Ant Anstead: Born Mechanic
Dolomite Sprint: Rust to Riches?
Ant wil met de restauratie van een Triumph Dolomite Sprint uit 1980 de renovatie van zijn huis financieren. Maar roestproblemen verminderen de winst.
Ant koopt twee Jaguars XJS, waarvan een voor onderdelen. Maar remproblemen en een versleten koppeling kunnen ook twee keer zoveel werk opleveren.
Ant knapt een Lotus Elan uit 1973 op om geld te verdienen voor de verbouwing van de boerderij. Maar dan ontdekt hij ernstige problemen met de motor.
Ant vindt een zeer zeldzame Alfasud uit 1980 die al 35 jaar opgeslagen staat. Het wordt echter een lastige klus om de motor aan de praat te krijgen.
Ant vindt een MG Midget 1500 uit '77, net als de eerste auto die hij als tiener opknapte. Omdat de winstmarge krap is vraagt hij familieleden om hulp.