Bella en de Bulldogs
Bella is een cheerleader die niet gelooft in jongens- en meisjessport. Ze is gek op American football en krijgt uiteindelijk de belangrijke positie als quarterbacker. Dat wordt haar niet in dank afgenomen en de jongens maken het haar lastig.