Berichten Van Elders
Een serie over vier gewone mensen die het gevoel hebben dat er iets ontbreekt in hun leven; het toeval brengt hen samen en ze stuiten op een puzzel, verborgen achter de sluier van het dagelijkse leven, die hun ogen opent voor een nieuwe wereld vol mogelijkheden.