No Escape
Susan Smith wordt FBI-informante om haar kinderen te beschermen tegen de criminele vrienden van haar jaloerse echtgenoot. Haar beslissing heeft echter gruwelijke gevolgen.
De 20-jarige Missy Grubaugh is streng gelovig en wil geen seks voor het huwelijk. Missy trekt met haar onschuldige charme echter de verkeerde mannen aan... met fatale gevolgen.
Aan het droomleven van Yelena Zakin komt een eind als haar man Andrew in de ban raakt van zijn manipulerende secretaresse, haar vreemde verloofde en een ambitieuze protegé.