Big Block Singsong
Every BIG BLOCK SINGSONG features a unique character that sings their very own song. From a pop song about noses to a hip-hop jam about peekaboo, from a hand-clapper about being a slug to a disco anthem about magic, each BIG BLOCK song offers up quirky lyrics, loveable wit and a catchy tune.