Boys Over Flowers
Boys Over Flowers is een Zuid-Koreaanse dramaserie die van 5 januari tot 31 maart 2009 door KBS2 wordt uitgezonden, met in de hoofdrollen Ku Hye-sun, Lee Min-ho, Kim Hyun-joong, Kim Bum, Kim Joon en Kim So-eun.