Carl de supertruck
Carl de supertruck is een constructie cartoon voor kinderen. Transformer Carl is een geweldige truck. Hij kan transformeren naar ieder ander voertuig: Brandweerauto, politiewagen, ambulance, vuilniswagen, bus, ieder bouwvoertuig zoals een bulldozer, graafmachine, monster truck of andere soorten vervoersmiddelen, zelfs een trein!