Jackson en Zoe gaan langs bij een getrouwd stel met een Amerikaanse buldog die al twee jaar het huis niet meer in mag, omdat hij hun kat heeft aangevallen.
Juli en haar zoon Braylen willen hun angst voor hun waakhond Ernie overwinnen. En Mushu, een maltezer-poedelkruising, wordt volgens zijn baasje gepest door de zwaarlijvige kat Bug.
De experts gaan langs bij Unique en Terence. De relatie van het stel lijdt onder het conflict tussen hun rottweiler Girly en kat Boo. Kan een derde relatiebreuk voorkomen worden?
Jackson en Zoe maken kennis met twee katten die zich overdag nooit laten zien. De poezen verstoppen zich in kasten omdat ze bang zijn voor de drie grote honden in huis.
Jackson en Zoe gaan langs bij Marti en haar bloedhondpup, die haar sphynxkat belaagt. En Olga en haar verloofde Daryl proberen met hun huisdieren een samengesteld gezin te vormen.