Clique
Jeugdvriendinnen Holly en Georgia zitten in hun eerste jaar van de universiteit in Edinburgh. Maar als Georgia betrokken raakt bij een elitair groepje jonge vrouwen, denkt Holly dat de meisjes een sinistere band hebben en meer dan vrienden zijn.