The Country Fair
Handelaar in militaire goederen Bruce Crompton grijpt zijn kans om op een lokale beurs klanten te werven. Hij probeert een Duitse Schwimmwagen te bemachtigen als publiciteitsstunt.
Bruce wil indruk maken op een rijke klant, de Russische oligarch Slava. Hij biedt hem een rit aan in zijn zeldzame Duitse Hetzer-tank. Zal Slava zich tot een deal laten verleiden?
Voor de opnames van een Hollywood-film zijn echte legervoertuigen nodig. Bruce zou veel geld kunnen verdienen. Zijn zijn rekwisieten echter goed genoeg om in aanmerking te komen?
Bruce laat zich overhalen om op D-Day een parachutesprong te maken, ook al was zijn laatste sprong ruim 30 jaar geleden. Hij trekt voor de gelegenheid een echt WOII-uniform aan.
Bruce Compton, handelaar in WOII-militaria, ruimt zijn rommelige opslagruimte op en ontdekt een aantal lang vergeten schatten. Kan hij ze met veel winst verkopen?