Conversations with Friends
‘Conversations with Friends’ is een zeer intelligent verhaal over twee studenten in Dublin: de 21-jarige Frances en haar beste vriendin Bobbi, en de vreemde en onverwachte band die ze krijgen met het getrouwde stel Melissa en Nick.