Cuba's Secret Shark Lair
In 1945 werd een van de grootste haaien ooit vastgelegd in de Cubaanse wateren, een witte haai met de naam 'El Monstruo.' Twee teams van onderzoekers gaan op zoek naar 'El Monstruo'.