De extreme droogte
De Luangwa-vallei in Zambia is een rijk mozaïek waar een breed scala aan kleurrijke diersoorten wonen. Volg de vele uitdagingen die de dieren in de vallei tijdens het lange droge seizoen moeten doorstaan terwijl ze wachten op de regen.