Sean Farmer gaat naar een afgelegen kampeerplek in Virginia om te vissen. Wanneer er een mysterieuze man opduikt, wordt Sean meegesleurd in het duistere verleden van de plek.
Het romantische avondje van de verliefde studenten Ashley Freeman en Mike Grinnan op een afgelegen heuvel in Texas eindigt in een wanhopige strijd om te overleven.
Bayview in Idaho is een afgelegen en idyllisch plaatsje aan een meer, waar je even kunt ontsnappen aan het alledaagse leven. Té afgelegen kan echter soms ook dodelijk zijn.
Drie tieners gaan in de vredige en afgelegen woestijn van Indian Creek in Californië op zoek naar avontuur. Daar kruisen ze het pad van een zwerver met moordlustige bedoelingen.