Journaliste Alice Hines ontdekt de wereld van Twin Flames Universe, een onlinegroep geleid door Jeff en Shaleia Divine. Twin Flames Universe garandeert dat, door hun leer, mensen een perfect harmonieuze verbinding vinden en een eeuwige romance met hun ultieme geliefde – hun ‘tweelingziel’.
Jeff en Shaleia leiden hun leerlingen op tot coaches om hun bedrijf uit te breiden. Als leden in Twin Flames Universe duiken, dwingen Jeff en Shaleia de leden tot relaties die hun persoonlijke grenzen overschrijden, waardoor ze aan Twin Flames gaan twijfelen. Is de leer van Jeff en Shaleia echt goddelijk of is het oplichting?