Dolores: The Truth About the Wanninkhof Case
Het slachtoffer van een van de grootste gerechtelijke fouten in de recente geschiedenis van Spanje, Dolores Vázquez, vertelt haar verhaal over de moord op Rocío Wanninkhof.
De jury die over Dolores' toekomst zal beslissen is besmet door de media-aandacht voor de zaak. Het proces verandert in een optocht van getuigen die de beschuldigingen van de aanklager ondersteunen.
Dolores gaat haar straf uitzitten in de gevangenis. Zes maanden later vernietigt het Spaanse Hooggerechtshof het oordeel en gelast een nieuw proces. Dolores wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Dan wordt een ander meisje vermist aan de Costa del Sol.