Taking Flight
Dr. Dee begint aan haar eerste vlucht als nieuwe piloot, om dieren in de poolcirkel te behandelen. Ze zorgt ook voor een oudere Border Collie en een gehandicapte Siberische husky.
Dr. Dee onderzoekt een neurologisch probleem bij haar eigen hond. Het castreren van een paard blijkt gevaarlijk, en een geval van dierlijke verwaarlozing is niet wat het lijkt.
Dr. Dee onderzoekt twee paarden; een grote met een potentieel dodelijk probleem en een pittig klein paardje. Ook leert ze een nieuwe varkenshouder hoe hij biggen moet castreren.