De ultracompetitieve wereld van makelaars in Byron Bay verkennen terwijl ze proberen spectaculaire eigendommen aan het strand te verkopen.
Rez toont muzikant Scott Owen van The Living End een schitterend huis vlak bij Belongil Beach. Laten Scott en zijn partner Claire zich niet afschrikken door de hoge vraagprijs?