Escaping The Prophet
Op 16-jarige leeftijd ontsnapte Flora Jessop uit de strenggelovige gemeenschap Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints , nadat ze onder meer jarenlang was misbruikt door haar eigen vader. Nu helpt ze anderen met het wegkomen uit deze sekte waar polygamie en gedwongen huwelijken gemeengoed zijn.