Extras
Ricky Gervais’ vervolgserie op The Office gaat over de alledaagse werkelijkheid van een film- en tv-figurant. De bittere, chagrijnige en sarcastische acteur Andy Millman gaf z’n baan vijf jaar geleden op in de hoop beroemd te worden.