Familia de Medianoche
Marigaby is overdag geneeskundestudent, maar 's avonds redt ze levens met haar gezin in de risicovolle privé-ambulancewereld in Mexico-Stad. De druk in beide werelden dreigt haar te veel te worden, maar Marigaby doet er alles aan om op de been te blijven.