Farmhouse Fixer
Een stel heeft uit verveling een 280 jaar oude boerderij gekocht. Ze vragen Jon Knight om het huis te moderniseren en daarbij de geschiedenis van het pand te behouden.
Jon en Kristina transformeren een huis uit 1873 tot een levendige woning voor een vijfkoppig gezin. Ze verfraaien het huis met een bijenkorf en speels behang met vogeltjesmotief.
Jon en Kristina renoveren een charmante bakkerswoning uit 1910. Ze creëren een luxe slaapkamer en suite, een retrokeuken en zelfs een op maat gemaakt hondenhok.
Jon en Kristina renoveren een grote paardenboerderij, waarbij ze veel verschillende stijlen moeten combineren. Slagen ze erin om hun kieskeurige klanten tevreden te stellen?