Fever Pitch: The Rise of the Premier League
Fever Pitch: The Battle for Premier League gaat achter de schermen, in de kleedkamers en op de jachten, om te onderzoeken hoe het Engelse voetbal in de jaren '90 drastisch werd veranderd door de rijken der aarde.