The Shame of the Father
Twee tieners spelen met vuur door een geheime relatie aan te gaan, hoewel de vader van een van hen vastbesloten is om hun sprookjesliefde te beëindigen.
Alleenstaande moeder Mary Crockett, een gevangene in een gevangenis in West-Virginia, wordt verliefd op bewaker Chris Harless. Maar voor hun liefde betalen ze een tragische prijs.
Twee Iraaks-Amerikaanse tieners, Noor en Marwan, groeiden op in rivaliserende families. Als Marwan Noor ten huwelijk vraagt, is dit voor Noors vader de ultieme schande.