Geen publiek, geen gastheer, geen hype, geen instructies - alleen muziek. Geproduceerd door Nigel Godrich, biedt de baanbrekende "From the Basement" serie intieme optredens van cutting-edge artiesten zoals Radiohead, the White Stripes, Aimee Mann en meer.