Germophobia
80 keer per dag handen wassen, autostoelen in plastic wikkelen en in een hete sauna gaan zitten om bacteriën te doden voor de seks. Dit zijn slechts enkele manieren waarop Brian, Keshius en Toni door het leven gaan. Zij hebben namelijk germofobie!