Wees de gast van Giada De Laurentiis terwijl ze maaltijden samenstelt die bedoeld zijn voor het ontvangen van vrienden en familie. Of het nu een feestelijke samenkomst of een intieme maaltijd is, in haar eigen keuken of op het strand, het is een dag van memorabel eten en plezier met Giada at Home.