Gino's Italian Escape
TV-kok Gino D'Acampo keert terug naar zijn geboorteland Italië en begint aan een culinaire odyssee, van grote steden tot kustdorpen, om de geheimen van de Italiaanse keuken te ontdekken in dit kookreisavontuur.