De tieners van een prestigieuze school komen erachter dat Serena van der Woodsen terug is.
The Wild Brunch
In de nasleep van het scandaleuze Kiss on the Lips-feestje wordt Serena ijskoud onthaald door haar beste vriendin Blair.
Blair ontdekt belastende informatie over Serena die wel eens niet lang meer geheim zou kunnen blijven.
Blair is in de wolken wanneer ze wordt uitgekozen door haar moeder als hét nieuwe gezicht van haar kledinglijn.
Dan maakt uitgebreide plannen om Serena in te palmen op hun eerste officiële date.