Harry Potter: Zweinsteins Afdelingstoernooi
Ter ere van de 20e verjaardag van de eerste Harry Potter-film zal dit speciale vierdelige evenement fans tonen die bereid zijn om hun kennis over Harry Potter op de proef te stellen voor de ultieme eer om uitgeroepen te worden tot kampioen.