House Of Horrors: Kidnapped
Iedere 2 seconden wordt er in de VS iemand ontvoerd. Sommigen overleven door pure vastberadenheid, anderen door gewoon geluk. House of Horrors: Kidnapped neemt je mee op een gruwelijke rit door de ogen van overlevenden terwijl ze hun verhalen herbeleven.