Hungry for Answers Hungry for Answers
Caroline Randall Williams gaat naar Nashville om meer te weten te komen over de rijke historie van het kenmerkende gerecht van haar geboortestad: hot chicken.
Caroline Randall Williams onderzoekt de complexe geschiedenis van suiker en ontmoet een aantal gemeenschapsgezinde bijenhouders in Philadelphia.
Caroline Randall Williams komt meer te weten over Nathan 'Nearest' Green, de eerste zwarte distilleerder bij Jack Daniel's, en over een whiskymerk dat een eerbetoon aan hem is.
Caroline Randall Williams verkent de achterstelling van Afrikaans-Amerikaanse boeren in de VS en de impact die dat heeft op voedsel in Afrikaans-Amerikaanse gemeenschappen.