I Love You, Now Die: The Commonwealth
Een actuele documentaire die verontrustende vragen onderzoekt over hoe we in het digitale tijdperk communiceren en in het ethische moeras duikt van de zaak Michelle Carter, die haar vriend per sms tot zelfmoord zou hebben gedwongen.
De advocaten van Michelle Carter willen bewijzen dat niet alleen zij verantwoordelijk was voor de zelfmoord van haar vriend Conrad Roy. Ze richten zich op Conrads relatie met zijn ouders.