Ice Age: Scrat Tales
Scrat ontmoet Baby Scrat en ervaart de geneugten van het prille ouderschap – totdat Baby Scrat de eikel voor het eerst ziet.
Om Baby Scrat van de eikel los te weken, geeft Scrat de baby enkele tips, maar het is Scrat zelf die uiteindelijk een lesje leert.
Scrat en Baby Scrat moeten samenwerken om de eikel terug te krijgen van de verbazingwekkend sluwe Dodo Kid.