#IMomSoHard Live
Komieken Kristin Hensley en Jen Smedley van de virale webserie #IMomSoHard brengen hun tweepersoons stand-upshow! Ze combineren stand-up en improvisatie, en delen hun eerlijke en bescheiden humor over onderwerpen zoals vriendschap, menstruatie, seks na het huwelijk, lichaamsbeeld en opvoedingsproblemen. Want jullie hoeven het niet alleen te doen, dames.