'Indian Police Force' is een serie vol actie over het aangrijpende relaas van politieagent Kabir Malik uit Delhi, die het opneemt tegen een gewetenloze tegenstander, Zarar, die voor terreur gekozen heeft. In dit politiedrama ontspint zich als een spannende achtervolging, waarbij de zoektocht naar gerechtigheid en de offers die daarvoor gebracht moeten worden centraal staan.