Iron Man en Zijn Fantastische Vriendjes
De Grote Expo Situatie / Springschoenen
A. Als Ultron de Stark Expo komt verstoren is het aan de Iron vrienden om hem tegen te houden. B. Absorbing Man steelt de nieuweste uitvinding van Tony en Riri, en veroorzaakt een hoop ellende.
A. Capitain America neemt het met onze vrienden op tegen Ultron. B. Ironheart wil een speeltuin bouwen. Maar daar denkt Swarm anders over.