Jaws Awakens: Phred vs. Slash
Twee van de grootste haaien ooit gespot zouden bij Nieuw-Zeeland rondzwemmen. Brandon McMillan en Dickie Chivell gaan naar ze op zoek om te zien welke groter is: Phred of Slash?