Jim Gaffigan: Pale Tourist
Komiek Jim Gaffigan gaat overal naartoe. Tijdens de wereldwijde tour van 'the Pale Tourist' reisde Jim de wereld rond om de lokale bevolking te ontmoeten en over hun cultuur te leren. Hierna heeft hij stand-upsets met nieuw materiaal gemaakt, specifiek voor elk land dat hij heeft bezocht. Kijk hoe Jim zijn herkenbare komedie naar Spanje en Canada brengt in deze twee nieuwe specials.