Kate en haar 8 schattige kinderen zijn terug!
Kate en de kinderen genieten van een strandvakantie in Alabama. Ze gaan kajakken, parasailen en op een Segway rijden voordat ze weer thuis voor de puppy's gaan zorgen.
De tweeling wordt zestien. Kate vraagt Mady en Cara hun eigen feestje te plannen. Het is voor Kate niet leuk, maar de tweeling viert het feest liever met hun vriendinnen.