Killer Instinct with Chris Hansen
Chris Hansen brengt zijn ongeëvenaarde journalistieke vaardigheden in een serie die de verborgen waarheid achter Amerika's meest schokkende moorden onthult. Zijn uitmuntende interview met handelsmerk leidt de kijker door elke draai en wending van een boeiend crimineel drama.