Killer Unknown
Killer Unknown neemt je mee in het onderzoek van een speciaal team dat zich richt op de verjaarde zaken van Tulsa County. Ze beginnen met twee van de meest angstaanjagende: de moord in 1973 op Veda Woodson en de moord op de 16-jarige Dena Ann in 1998.