LA Ink
Eeuwenlang wordt de tattoo-industrie gedomineerd door mannen. In deze serie wordt het glazen plafond verbrijzeld Kat Von D met de meest gerespecteerde vrouwelijke tattoo-artiesten samenkomen om te werken in de nieuwste en populairste tattoo-winkel in LA.