Lakefront Empire
Vanwege de oververhitte huizenmarkt heeft Peggy moeite om het perfecte huis te vinden voor haar rijke klanten. En Cierra's jeugdvriendin heeft grote dromen met een beperkt budget.
Peggy moet creatief zijn om met een beperkt budget een droomhuis aan het water te vinden. Ondertussen staat Cierra's reputatie op het spel door problemen met een vroegere klant.
De Farrells krijgen een opdracht van een grote klant die een gewaagd resort wil beginnen. Peggy doet tijdens een bezichtiging een verrassende ontdekking in de badkamer.
Peggy zoekt het perfecte huis voor twee interieurdiva's en Gerardo gaat voor weekendvierders met een uniek huisdier op zoek naar een luxe woning.
Jonas vraagt zijn broer Justin om een huis te vinden voor zijn gezin. Amanda zoekt met Cierra een huis aan het water voor haar honkbal spelende klant.